onsdag

började dagen med en promenad idag oxå, lika skönt som vanligt!
hannes fick för sej att han skulle ha med sej sin snutte under promenaden, försökte ta den ifrån honom när vi skulle gå men det fick jag inte så han fick följa med idag.
när vi kom till dalen vid stora rondellen fick hannes knalla runt lite på egen hand vilken han tyckte va väldigt spännande. han plockade pinnar som han sen tog med sej hem =)

hade tänkt att vi skulle gå ut i trädgården efter lunch men vädret va inte spec bra och jag börjar få lite ont i halsen så vi stanna kvar här inne och greja lite ist.
är så skönt att allt funkar så bra när jag är själv på dagarna, dom är så snälla mina små bullar. har börjat lägga linus i sin säng så han får sova middag samtidigt som hannes och det funkar hur bra som helst.

kvällarna går oxå bra, förut gav vi linus mat sista gången vid halv tio men nu får han sista målet vid halv åtta och sen sover han hela natten till halv sju ungefär. perfekt!
han måste va världens snällaste bebis! mot mej iaf, han är lite vrång mot pelle ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0