onsdag

igår va jag på Mr James och käkade med tjejena. va riktigt trevligt och maten va riktigt god! åt sallad med räkor och kyckling, mums!
när vi ätit klart gick resten av gänget på bio men jag fick snällt åka hem för att lägga linus. vet inte om jag har skrivit om det förut men av någon anledning så vill inte linus va hos pelle på kvällarna. han vrålar som en galning tills jag kommer och tar över.
så det första jag hörde igår när jag kom innanför dörren va en ledsen linus, vilket inte alls är roligt. får såklart jättedåligt samvete när han är ledsen!
nu har vi pratat om att gå ut och äta nästa vecka igen och då får nog linus följa med =)

idag har syrran varit här nästan hela dagen och lekt med hannes och linus.
på eftermiddagen kom morfar och inga hit och fikade eftersom dom tyvärr va sjuka i helgen när jag hade kalas. tack för presenten!
när dom åkt hem gick vi en promenad till Lidl för att handla lite till kvällsmaten. hannes gick själv till konsum men sen snubbla han två gånger och blev jätteledsen så han blev nog lite trött stackarn. är ju en lång promenad för hans små ben! han protestera inte när satte honom i vagnen så han tyckte nog att det räckte med motion för idag =)

kollade på sveriges mästerkock förut och tack och lov för att Louise vann. hade nog slängt ut tvn genom fönstret om den där jäkla snorungen hade vunnit. usch vilken människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0