lördag

idag har vi varit på björkborns herrgård och tittat på majbrasan.
det va faktiskt inte spec roligt, kallt och sorgligt. den här händelsen har påverkat mej otroligt mycke!
vissa saker får mej verkligen att tänka till.. man kanske inte ska gnälla på att huset är ostädat, att pengarna inte räcker till någon onödig pryl eller att det är dåligt väder.
när något verkligen händer så betyder ju inte dom där jäkla småsakerna ett skit!

jag kan verkligen inte sluta tänka på elinor och hennes familj.
visste inte vad jag skulle säga när jag träffade hennes idag, därför sa jag ingenting utan gav henne bara en kram. det finns ju tyvärr ingenting man kan göra, bara visa att man bryr sej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0