torsdag

hade tänkt att vi skulle gå till öppna förskolan idag och leka lite men hannes vaknade med feber så vi får hålla oss inne. usch va tråkigt det är!
är iaf skönt att veta att febern beror på sprutan han fick igår så förhoppningsvis är han pigg och glad imorrn =)

våran internet sluta fungera igår så i förmiddags ringde jag tele2 för att höra vad som va fel. kan garantera att det är sista gången jag ringer och gör en felanmälan när det gäller något tekniskt. gud va dum jag kände mej! hörde verkligen hur irriterad killen jag prata med blev för att jag inte fatta nåt =) men jag förstår tyvärr inte "dataspråk" och jag har ingen aning om hur många telefonjack vi har i huset, hur lång sladden mellan modemet och telefonjacket är (jag har inget ögonmått), om vi har fler sladdar till telefonjacket hemma eller om vi har teknisk utrustning i närheten av modemet. gud vilka frågor.. när han bad mej koppla om modemet med hjälp av sladden till telefonen höll jag på att få panik. fick ju tom ringa till pelle för att fråga vilket företag vi har abonnemanget hos.. så nej, jag är inte spec insatt..
men det funkar ;) hur det gick till kan jag tyvärr inte svara på..

Kommentarer
Postat av: Mikkis

Jikes förstår fin panik, sånt där fattar man ju ej. ja vet ju inte ens hur många megabit eller va fasen de heter ja har på internet ens.

2010-09-24 @ 22:22:10
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0