torsdag

idag har vi varit på öppna förskolan i degerfors med caroline och nellie, hannes tyckte det va roligt att komma ut och leka lite =) kl tio va det sångstund och efter det följde vi med caroline och nellie hem och käka lunch, blev fiskpinnar och potatis. mums!
efter maten somna dom små och när dom vaknat blev det lek och mellanmål innan vi åkte hem.

idag slog hannes nytt rekord.. han gick tre steg =) det går sakta men säkert framåt!
tror inte det kommer dröja innan han knallar iväg på riktigt nu, verkar som han har börjat förstå hur han ska göra.. han är bara lite feg :P

imorrn ska vi va hemma och städa inför helgen, måste ju va fint när vi ska ha kalas.

 
när jag såg den här bilden börja jag tänka på en bild som är tagen på mej när jag va liten.
han är faktiskt lite lik sin mamma ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, jag håller med dig. Han blir mer å mer lik dig...

3 STEG!!!!!!!

2010-09-16 @ 21:49:49
Postat av: Mikkis

Wiiiiwwwwwwwwww 3 steg hehe snart jagar han tjejer ;)

2010-09-19 @ 19:26:03
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0