torsdag

idag har jag varit på stan med mamma en sväng, va nog på tiden att jag kom ut lite.. höll på att bli tokig av att bara sitta här hemma!
pelle är hemma från jobbet och ska vara det imorrn oxå men jag och hannes ska nog försöka hitta på nåt. han är frisk nu så det är dags att han kommer ut och får lite luft =)
synd att öppna förskolan inte har öppet imorrn, tycker det är lite dåligt att det bara är öppet tre dagar i veckan. kunde väl ha öppet några timmar på förmiddan iaf.


den här köpte jag på stan idag. pelle tyckte att den va fånig, jag tycker att han är fånig ;)


har nyss beställt hissgardiner från textilonnet. ska bli spännande att se hur det blir, måtten som fanns stämmer inte riktigt med våra fönster men skulle det se konstigt ut får mamma hjälpa mej att sy om dom lite, tog 140 så det är ju bara att sprätta upp och sy en ny söm om dom är allt för breda.


min lilla mysbebis <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0