tisdag

strhandla på maxi stod på schemat idag.. mamma fick följa med och hjälpa till. blir lätt lite rörigt när jag ska handla mycke eftersom hannes ibland får för sej att han ska försöka riva ner saker från varenda hylla =)
brukar sluta med att jag glömmer hälften eftersom jag har fullt upp med att hålla koll på den lilla busen.
idag glömde jag bara två saker, buljong och fryspåsar. men jag glömmer alltid nåt..
när vi gick till bilen va jag 1453kr fattigare, det kändes inte spec bra. men nu har vi fyllt på med mat, blöjor, tvättmedel, välling, tvål, hushållspapper och allt annat som är bra att ha =)

efter lunch kom caroline och nellie hit och hälsade på en stund, blev lek och lite fika =)

imorrn har pelle tagit ledigt från jobbet, han ska bygga klart väggen på övervåningen. jag ska till barnmorskan på förmiddan sen får vi se vad jag och hannes hittar på, synd att öppna förskolan är stängd.




Kommentarer
Postat av: caroline - mamma till nellie 1 år och gravid i vecka 19

nu är dumlekakorna gjorda i alla fall ;)

2010-09-29 @ 18:13:10
URL: http://caitlinfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0