tisdag

idag började vi dagen med en promenad kl åtta, regnade lite när vi gick men det gick bra ändå. tur att det finns regnskydd till vagnen =)
promenaden tog lite mer än en timme så det va inte bara basse som va trött när vi kom hem, jag va helt slut.
när vi kom hem lekte vi tills det va dags för lunch och när hannes sov middag passa jag på att göra en fiskgratäng. när han vaknat sortera vi tvätt och efter den hedliga kl två bananen blev det en promenad till willys.
fick med en rabattcheck i deras raklamblad igår som jag va tvungen att utnyttja.. köp två paket pampers, få 55kr rabatt :P
precis innan vi kom ner till stan blev hannes jättegnällig så jag fick köpa en påse sempers riskakor för att han skulle hålla sej lugn på hemvägen. så fort han ätit upp en börja han gnälla för att han ville ha mer, orka inte bråka med honom så fem st mosa han i sej innan vi va hemma :P


bra att ha ibland ;)

imorrn kanske caroline och nellie kommer hit. beror lite på hur lilla nellie mår, hon va tydligen lite förkyld idag.
kl fyra ska vi till BVC, är dags för 1-års spruta. usch va jag tycker det är jobbigt! han blir ju så ledsen min lilla plutt. det värsta är ju att dom ger två stycken, när ena gråtatacken är över är det dags för nästa =/

Kommentarer
Postat av: Mikkis

Stackars Hannes.

2010-09-21 @ 21:35:30
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0