söndag

idag har jag, hannes och basse varit hos mamma nästa hela dagen. pelle har lagt golv i sovrummet så nu kan vi snart flytta in =) blev jättefint! är bara golvlister och lite smågrejer kvar.

syrran va oxå hemma hos mamma.. hon va på statt igår och orka tydligen inte gå hela vägen hem till pappa. den lilla skitungen låg och sov när vi kom vid halv elva, va längesen man fick sova så länge ;)
när hon vaknat till liv och vi hade ätit lite baka vi kärleksmums och sockerkaka.
fick med några bitar hem som vi ska mumsa på om en liten stund =)

hannes somna redan kl sex idag.. han har varit jättetrött dom senaste dagarna, fast han har sovit två gånger per dag som han brukar göra.
kanske beror på att han härjar så.. han har blivit ett litet monster :P
när han hade druckit kvällsvällingen idag ställde han sej upp i sängen och ville att jag skulle lyfta upp honom. han vill alltid kramas en stund innan han somnar =)
när jag tog upp honom la han armarna runt min hals, gnugga sin näsa mot min och sen börja han skratta så han fick hicka.. min lilla mysbebis ;)
sen skratta han en bra stund innan han la huvudet på min axel och somna.. tror han va lite övertrött =)

imorrn förmiddag ska vi gå till öppna förskolan och leka lite.. kommer nog va full rulle där, det brukar det vara på måndagar =)



igår fick pelle för sej att basse skulle bada :P


Kommentarer
Postat av: Mikkis

Haha go bild på Basse tjejen.

Man blir så glad när man läser din blogg Magda :) Du vet ju hur ja e ;) Så du fattar nog va ja menar oxå haha... kryptiskt xD

2010-09-06 @ 11:44:44
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0