söndag

gjorde faktiskt ett fynd idag oxå, ett bamse-babygym till bebisen =)
såg annonsen på blocket imorse och jag hade sån tur att det va kvar så det va bara att åka och hämta. har letat lite på blocket ett tag eftersom jag ville ha ett nytt babygym och idag hitta jag äntligen ett här i stan.


hannes godkänner köpet :P

har slipat och målat spegeln idag oxå så nu har vi äntligen en spegel i hallen igen. slipper jag stressa som en galning varje morgon när jag ska sminka mej. hannes vill ju inte sitta själv när jag gör mej iordning så han följer alltid med in på toaletten och varje gång ser det ut som en bomb har slagit ner där inne. nu kan han sitta i hallen och leka samidigt som han har full koll på vad jag gör :P




lite färg gör stor skillnad =)

har varit och hälsat på caroline och nellie idag oxå. fika lite och hämta overallen och åkpåsen som dom va så snälla och köpte med från ullared, jättefina båda två så jag är supernöjd =)
när hannes och nellie fått leka en stund åkte vi till Pekås och handla. hade lovat pelle att jag inte skulle komma hem med godis, hur tror ni det gick? caroline tvinga mej att köpa en påse lösgodis ;)

har varit dålig på att lägga ut bilder på magen så här får ni en.


den är inte spec liten och det är ändå 10 veckor kvar. jösses!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad fint det blev i hallen :) och så mysig mage har du!

2010-09-27 @ 06:31:24
URL: http://caitlinfamily.blogg.se/
Postat av: Sofia

gu vilken händig syster jag har : )

2010-09-27 @ 18:13:22
Postat av: Mikkis

Tjusigt o äntligen magbilder ;)

2010-09-27 @ 22:55:16
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0