söndag

den här helgen har gått sjukt fort! känns inte som vi har hunnit med annat än kalasen =)
tårtan räckte idag oxå, halva kvar.. precis som igår.
men det kommer jag ha glömmt till nästa kalas, kommer va lika nervös för att det inte ska räcka då oxå.

hannes fick fina presenter och tårta idag oxå så han somna lika nöjd som igår. min lilla skatt.
vet att jag lovade att jag skulle lägga upp bilder från kalasen idag men jag orkar inte idag heller. det får bli imorrn ist, då ska ni få se fina bilder på hannes när han mosar tårta ;)

imorrn blir det kanske ett besök på öppna förskolan. det beror lite på hur jag mår, hostar en hel del och det känns inte så kul att sitta där och hosta på alla barn.. så vi får se hur det blir.
handla lite ska vi iaf göra, nu har vi inte så mycke annat än tårta och kakor i kylen.




så söta ;)

Kommentarer
Postat av: Mormor/svärmor

Vilka godingar!

vet att jag sa att han var lik mamma men nu vet jag inte riktigt.........

Kramar å tack för ett mysigt 1 årskalas :)

2010-09-19 @ 21:55:52
Postat av: Mikkis

Sådan far sådan son.

2010-09-21 @ 18:33:21
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0