perfect home

tre ramar beställde jag på sofies perfect home party, hade faktiskt lite tur i utlottningen så jag vann 20% rabatt på den ena =) kunde ha handlat mycke mer men kontot säger tyärr ifrån =/
va skönt det skulle va att alltid ha pengar på kontot så att man kunde handla det där lilla extra lite oftare. iof så handlar man säkert mycke onödigt varje månad så skulle man tänka sej lite mer för skulle nog pengarna räcka lite längre. dem här månaden fick jag ju mindre än jag brukar oxå eftersom jag hade glömt ansöka om föräldrapenning, men vi har ju klarat oss ändå så man ska väl inte klaga.

hade tänkt att vi skulle gå korpen promenaden imorrn men det blir ju tyvärr inget eftersom hannes är sjuk. får hålla oss inne och mysa ist =)
pelle ska fixa och greja som vanligt.. nu ska han börja på nästa projekt.. ska bygga en vägg i "hallen" på övervåningen, ska bli en liten myshörna där. 
tror det kommer bli riktigt bra, kan hannes och hans bror sitta där och kolla på film sen =)
börjar hända en hel del här hemma nu, skulle så gärna vilja göra om köket men det får vänta eftersom det kommer kosta en del. känns onödigt att bara måla väggarna eftersom det ändå inte komma bli spec snyggt, är så mycke som behöver göras.






stackars basse, hon har det inte lätt. blir hon inte jagad av hannes så är det pelle som bråkar med henne :P






Kommentarer
Postat av: Mikkis

Lille Basse då, så söt så söööööööt!

2010-09-16 @ 19:12:39
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0