onsdag

I natt tog hannes igen lite sömn från igår =)
han somna halv sju igår, vakna kl fem och fick välling sen somna han om igen och vakna halv åtta.
märktes direkt när han vakna att han va mycke piggare än igår.. kröp runt i våran säng och va på riktigt bra humör =) tog febern och den visa 37,5.
pelle är hemma från jobbet idag oxå, stackarn är förkyld. får väl tycka lite synd om honom oxå :P

idag har jag tänkt att jag ska baka kärleksmums till hannes kalas. kan lite gärna passa på nu när pelle är hemma och kan underhålla hannes.
när jag har gjort det är nästan allt klart, bara sockerkaka kvar men det tänkte jag baka samma dag som kalasen är. tårta ska vi ju beställa oxå men det kan jag ju inte göra än.


såna här ska det bli, fast med strössel =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0