måndag

äntligen verkar det som hannes är frisk, han har varit helt feberfri hela dagen och han är hur pigg som helst.. så nu hoppas vi på att det inte kommer tillbaks igen.
ringde BVC imorse och hon sa att jag skulle va lite uppmärksam eftersom han har varit feberfri några dagar och sen fått feber igen, men eftersom han inte hade feber imorse skulle vi avvakta och ringda vårdcentralen om han blir dålig ikväll igen.

har fått riktigt mycke gjort idag.. lagat lasagne, tvättat, hängt tvätt, sorterat tvätt, dammsugit sovrummet, bytt sängkläder, städat toaletten och dammsugit köket, vardagsrummet och hallen =)
måste ju va fint imorrn när hannes fyller år :P
ikväll är det exakt ett år sen värkarna satte igång.. kommer ihåg att jag blev förvånad för att det gjorde så jäkla ont på en gång =)
ibland tror jag att jag är galen som tänker utsätta mej för en till förlossning snart :P
kommer ihåg att jag låg på förlossningen och lovade mej själv att aldrig gå igenom det här igen! det gick ju bra ;) men det är ju sant som alla säger, man glömmer bort hur ont det gjorde så fort lilla bebisen är ute. även om det inte är spec skönt efteråt heller :P
men hannes är ju värd all smärta som finns!




Kommentarer
Postat av: sofie

hahaha...ja tänkte inte en enda gång under mina förlossningar att de va sista gången=)kanske har hög smärttröskel trots allt hahaha...de e klart de inte finns en värre smärta men mann glömmer direkt.När vi åt brickan efter Alice fl satt vi o planera 2 an=) grattis i förskott till lilla Hannes=)

2010-09-13 @ 17:05:09
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: sofie

nej den har ja inte fått ja fick eda me Alice o ingenting me Lowa de gick så fort framåt så de tyckte inte de behövdes för då hade de bara tagit längre tid o 3,5 timme e ju ganska lagom o klämma ut bebis på=)

2010-09-13 @ 19:42:12
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: sofie

ja damen e född 00.23 o vid lunch ca halv12 på dagen va vi hemma0) ca 12 timmar efter att hon va född men ja hade inge ont o ville hem till Alice så därför valde ja de men hade ja inte haft Alice så hade ja stannat ett par dagar =)

2010-09-13 @ 20:52:25
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: Sara

hej :)

Ska kika igenom din blogg senare och se om jag känner igen dej.. men första bilden sa mig inte mkt!



Tack så mkt och lycka till du med!:) Vilken dag har ni BF?

2010-09-14 @ 09:30:22
URL: http://zarat.blogg.se/
Postat av: Sara

ja precis, 3 december.. men ingen tror han kommer stanna kvar i magen så länge. han var ju på väg ut för 4 veckor sen och jag hoppas kunna hålla honom kvar till 20 oktober :)

2010-09-14 @ 18:22:27
URL: http://zarat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0