lördag

hade tänkt att jag skulle ta med hannes och basse på en promenad till bagarns brödbod och köpa frallor imorse, men jag ångra mej när jag fick se att det nästan va minusgrader ute. har inte plockat fram vantar och sånt än men det börjar nog bli dags att göra det..
eftersom jag va så sugen på frallor fick jag skrapa rutorna på bilen och ta den ist. skrapa rutorna nu? sjukt! =/
efter frukosten blev det ett morgonbad för hannes =)





när hannes sovit middag åkte vi hem till familjen johansson/nyhlén. hade ju ett litet "kalas" för hannes och nellie =) blev grillat till lunch och hallonpaj till efterrätt. gott!
hannes fick en tröja och en bultbräda av nellie, så nu har han nåt att slå på =)









fick ett väldigt tråkigt besked idag oxå. en stund efter att vi kommit hem ringde pappa och berättade att polisen hade ringt för att nån hade hittat en av hans katter överkörd på E18 =/
usch, stackars lilla Snobben :(

Kommentarer
Postat av: Sanna

nej, usch vad hemskt:( beklagar..

2010-09-05 @ 11:20:42
URL: http://crashintome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0