lördag

då va första kalaset avklarat =)
idag har min släkt varit här och imorrn är det dags för alla på pelles sida. är ju så många så tyvärr kan vi inte bjuda alla på samma gång..
kan ju säga att jag har oroat mej för tårtan i onödan, tror knappt hälften gick åt. nån som vill komma på fika? :P
hannes fick jättefina presenter och självklart fick han mumsa på en egen tårtbit så jag tror att han är nöjd med sitt första kalas =)
orkar inte lägga upp alla bilder nu, får bli imorrn ist.

imorrn är det som sagt kalas igen men innan det ska vi såklart gå iväg och rösta.
har funderat en hel del på vad jag ska rösta på men nu har jag bestämt mej, får bli som jag tänkte från början =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0