fredag

så va pelles sista semesterdag snart slut.. på måndag börjar han jobba igen så jag och hannes får klara oss själva. kommer nog bli konstigt, har vant mej vid att ha honom hemma trots att han bara har varit ledig två veckor =)
idag har han grejat här hemma som vanligt, målat på övervåningen och lagat pelletspannan. jag och hannes har lekt och varit ute på promenad, precis som vanligt =) hannes gjorde nåt som han inte har gjort på flera månader, han somnade i vagnen! skulle gå till lidl och handla lite men eftersom han somna på vägen dit blev det en liten längre promenad än jag hade tänkt.. antog att han skulle vakna om vi gick in i affären så jag knalla runt tills han vakna igen. gick hemifrån tolv och va hemma strax innan två, så det får man väl ändå kalla långpromenad :P

har varit hos syrran och tvättat håret idag oxå =) hon har praktik på salongen som ligger vid lasarettet och hon hade inget att göra på eftermiddan så jag passa på att få håret tvättat och lockat =)
jag gör ju nästan aldrig nåt med mitt hår längre.. vi kom fram till att hon senast hon locka mitt hår va november 2008 :P har ju alltid håret uppsatt nu eftersom hannes sliter av det annars =)

imorrn ska vi hem till caroline, rickard och nellie. ska ha ett litet kalas för busungarna så det blir grillat och hallonpaj.. gott! har aldrig gjort hallonpaj förut men det borde väl inte va spec svårt. har fått ett recept av caroline så det borde jag fixa :P

på tal om nåt annat så börjar min mage märkas mer och mer. idag har jag haft riktigt ont.. hoppas verkligen inte att det är foglossning, det vore ju inte spec trevligt.
bebisen verkar iaf må bra där inne, han för ett himla liv.. spec på nätterna. börjar bli lite svårt att sova nu eftersom han härjar runt så ;)
känns helt sjukt att det bara är tre månader kvar tills vi har en till liten bebis här!


v 27 ;)


Kommentarer
Postat av: Mikkis

Tiden går så fort! Vi måste ses innan dessa 3 månader har gått iaf!

Broder o hans tjej får i månadsskiftet nu dem förhoppningsvis. Spännande o få bli faster på riktgt, okej jag e ju redan faster men eftersom jag ej fått träffa Elias så vet ja ej hur de känns.

Härligt o bli ompysslad av syster oxå :) Jag somnar nästan när de tvättar håret på mej på salong.

2010-09-06 @ 11:40:48
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0