fredag

gick och la oss lite innan tio men nu sitter jag här igen.. börjar bli svårt att ligga bekvämt nu, magen är för stor =) fick för mej att jag skulle väga mej tidigare idag, har inte gjort det på flera veckor så jag tänkte att det kunde va "intressant" att se vad som har hänt.. höll på att ramla av vågen när jag fick se siffrorna, +12kg. 12kg?! herregud, det va faktiskt mer än jag trodde.
iof kanske det inte är så konstigt med tanke på hur mycke jag äter.. jag har en förmåga att tänka "äsch, lite godis kan jag äta. jag kommer ju ändå bli tjock" det är precis så man inte ska tänka när man är gravid, om man inte vill se ut om en gigantisk vattenmelon.
men men, jag får väl banta när bebisen är ute. är ju ganska säker på att det här är sista gången jag är gravid så det kanske är lika bra att passa på att mosa i sej allt gottigt ;)

idag har jag umgåts lite med mamma.. vi har handlat på kronhallen, köpt mössa och vantar tills hannes på lilla w och tvättat fönster =)
städa lite och hänga en tvätt hann jag oxå med innan pelle kom hem från jobbet.

Lundmyr of Sweden mössa och napp med text "Gullunge"
en sån här mössa fick hannes från Lilla W.

imorrn vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. pelle ska fortsätta med väggen på övervåningen så jag och hannes får väl klara oss själva större delen av dagen. tråkigt men det måste ju bli klart.

nu ska jag nog försöka sova lite, gonatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0