fredag

idag har jag och hannes varit och hälsat på caroline och nellie en stund. va skönt att komma ut lite och prata med nån annan än pelle ;) hannes tyckte nog oxå det va kul att få leka lite.
på vägen hem stanna vi och handla lite och sen va vi inne på bageriet och beställde tårtor till kalasen så nu slipper jag fundera mer på det. har varit kaos i min hjärna angående dessa jäkla tårtor.. alla har olika antal bitar och väldigt olika priser. men nu är det alltså beställt så nu kan min hjärna och pelles öron vila lite ;)

imorrn ska jag och syrran på perfect home party hos sofie, ska bli kul och se om vi hittar nåt fint =)
tanken va att mamma skulle följa med men hon va tvungen att byta skift på jobbet så hon hinner tyvärr inte.
pelle ska sätta upp golvlister i sovrummet och sen ska han till bråten och kolla på ett frysskåp som vi kanske ska köpa. ringde på en annons i onsdags på ett frysskåp som vi skulle få hämta i helgen eftersom hon som sålde det inte hade fått sin nya frys än. igår skicka hon sms och skrev att hennes man hade sålt frysen till nån annan. tack för den! sätter man ut en annons kan man väl hålla koll så inte båda säljer till olika personer.
så nu får vi hoppas att den som säljer frysen pelle ska kolla på imorrn är lite mer seriös =)






Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi har en frysbox.....;)

2010-09-10 @ 21:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0