bakat

nu ligger kärleksmumsen i frysen och väntar på att det ska bli kalas =)
är faktiskt lite imponerad av att jag har bakat så mycke.. eller ja, för er som brukar baka är det väl ingenting men för mej är det mycke =)
pelle fråga om jag ser det här kalaset som årets höjdpunkt.. antar att han tycker att jag tjatar en del om tårtor, servetter och massa annat viktigt :P
tror oxå han tyckte att inbjudningskorten jag beställde på internet va lite överkurs, men är det barnkalas så är det =)



har nyss suttit och kollat på gardiner, vill ha vita hissgardiner till köket och sovrummet. hitta en sida där det fanns jättefina men måtten stämmer inte riktigt med fönsten.
mamma vill oxå ha nya så imorrn ska vi ner på stan och kolla på tyg. problemet är bara att vi inte har nån symaskin.. mammas är trasig så hon tänkte lämna in den på lagning men han som lagar symaskiner har tydligen flyttat butiken till karlstad. men det löser sej nog =)
skulle faktiskt vilja lära mej att sy så pelle tycker att jag ska gå en sykurs, finns det såna?
tyckte det va skittöntigt med syslöjd när jag gick i skolan, det ångrar jag lite nu. kan inte ens sy en duk =)

nu ska jag ta en dusch, sen är det dags att sova. gonatt!

Kommentarer
Postat av: Mikkis

Karlar förstår sej ej på förberedelser osv o va servetter osv kan göra skillnad ;)

Impad av att du bakat, de bakas för lite... eller ja skyller allt på bageritiden i skolan o på Hennickehammar så ja har frikort i nått år till haha.

2010-09-08 @ 22:57:25
URL: http://mikkismusse.blogg.se/
Postat av: Sanna

Typiskt att den flyttat, tycker jag också, fick en symaskin i julklapp och den paja 1 vecka innan affären skulle flytta.. lite tur iaf. men jag kan fortfarande inte sy :P så säg till om du hittar nån sykurs! hahah..

2010-09-09 @ 09:59:24
URL: http://crashintome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0