torsdag

blev inget besök på öppna förskolan idag, tyckte att hannes kändes lite varm i natt så jag tog febern när vi vakna och den visa 38,4 så det va bara att stanna hemma.
som tur är så verkar han må ganska bra, han är lite förkyld men inte så farligt så att han inte kan sova. tack för det! får hålla oss inne imorrn oxå och hoppas att febern går över snart.

eftersom jag blir galen av att sitta inne hela dagarna så åkte jag och syrran ner på stan när hon sluta praktiken. va ballongkväll så affärerna hade öppet till 20.00.
syrran köpte ett par skor och jag handla som vanligt bara kläder till hannes =) tre par byxor från Lindex och tre bodys från Kappahl.
har inte spec mycke kläder i storlek 80 och 74 börjar bli litet så nu måste jag faktiskt handla :P vissa kläder har han redan 80 på men storlekarna är ju väldigt olika så just nu har han lite blandat.

just ja, måste ju skriva att syrran klara uppskrivningen idag! GRATTIS Steffo! nu är det bara uppkörningen kvar ;)

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0