tisdag

idag va det dags att storhandla på kronhallen så klockan nio hämtade jag och hannes upp mamma och robban. deras bil är trasig så dom passa på att följa med när vi ändå skulle dit. som vanligt får jag lite ångest när jag storhandlar.. pengarna bara försvinner iväg! ganska exakt 1200kr försvann från mitt ica-kort, sådär lagomt roligt =) men men, mat måste man ju ha!

när vi handlat klart skjutsa vi hem robban och sen följde mamma med oss hem.. vi laga lite lunch och sen passa på vi på sätta upp mina nya gardiner i köket.
när hannes sovit middag fick han va nakenfis en stund vilket han brukar vara lite då och då. idag passa han dock på att göra nåt som han aldrig har gjort förut.. han bajsa i "matsalen" =)
naturligtvis va den lilla busen tvungen att kleta runt lite med bajset innan vi upptäckte hans lilla hyss. tydligen så har han fått för sej att bajs ska vara bra för håret ;) min lilla gris.
va bara att ställa honom i duschen under tiden som mormor fick skura golvet :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0