tisdag

som ni ser har det varit lite dåligt med inlägg dom senaste dagarna, har helt enkelt inte haft lust att skriva nåt.

i lördags va det dags för Ias möhippa. jenny och jag anslöt till gänget kl fem, då hade dom andra varit i Gustavsvik och badat.. jag hade ingen lust att mosa ner mej i badkläder så vi hoppade över det :P
träffa gänget på marieberg och sen åkte vi in till stan för middag på Jensens, satt där ett bra tag innan vi åkte hem till annki där det blev lite förfest. vid elva åkte tjejerna till Harrys för att parta vidare men jag åkte hem för att sova.. va längesen jag va uppe till halv tolv ;)
va riktigt roligt att komma ut och träffa tjejerna igen, händer ju tyvärr inte så ofta!

söndag och måndag har vi bara varit hemma och tagit det lugnt, hannes har varit förkyld och jag har haft ont i halsen. börjar bli bättre nu så idag har vi iaf varit till affären en sväng =)
nu ligger hannes och sover så jag passar på att vila lite.. i natt trodde jag nästan att vi skulle få åka in till BB, hade förvärkar som gjorde riktigt ont. blev faktiskt lite rädd, hoppas verkligen han stannar kvar i magen några veckor till!
ska försöka tänka på att ta det lite lugnt och inte härja runt som jag brukar göra när hannes sover.. vill hinna med så mycke som möjligt under tiden han sover så jag blir så himla stressad. fattar inte riktigt varför.. är ju inte så att nån dör om jag inte hänger tvätten eller plockar ur diskmaskinen just då.
så nu tänker jag ligga här i soffan och kolla på tv tills hannes vaknar =)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Dags att tänka på dig själv nu kanske.....

Kram :)

2010-10-19 @ 16:28:28
Postat av: caroline

håller med "mamma" :)

Sångstund på torsdag?

Kram

2010-10-19 @ 18:57:55
Postat av: Magdalena

Mamma: bla bla ;)



caroline: va dumt det blir när du inte har nån blogg jag kan svara till =)

hannes är bättre nu så vi kan nog följa med på torsdag, kan höras imorrn =)

Kram

2010-10-19 @ 19:22:00
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/
Postat av: Mikkis

Ta de lugnt nu för sjutton så han får stanna i din mage lite till.



Haha javisst ja kan chocka ;) Kan säga att ja va stel som en pinne då o då dock :P

2010-10-20 @ 16:29:16
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0