tisdag

den här dagen försvann väldigt fort..
hade tänkt att vi skulle åka och handla innan vi åkte till öppna förskolan men det hann vi inte eftersom jag inte hittade min plånbok. efter 40min letande hittade jag den till slut bland plåtarna i lådan under ugnen. undra vem som är den skyldiga? :P den lilla busbullen ;)
det är ju inte direkt det första stället man letar på så det va ju ett bra gömställe :P

när vi kom hem från öppna förskolan va det dags för lunch och sen sov hannes middag som vanligt. när han vaknat städa vi lite och sen tog vi med basse på en promenad i den fina vädret.

nu har hannes förresten börjat gå en hel del.. idag har jag inte sett honom krypa många gånger. är bara när han har riktigt bråttom som han kryper iväg, annars knallar han runt på sina små ben ;)




Kommentarer
Postat av: Mikkis

Stora killen verkligen :)

haha ja skulle ha panik om ja ej hittade plånboken o ja skulle inte komma på o leta bland plåtarna.

2010-10-12 @ 23:55:30
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0