söndag

började dagen med en sovmorgon till kl sju, pelle och hannes gick upp kl fem.
sjukt att man tycker att man har haft sovmorgon när man gått upp kl sju, det hade jag inte sagt för några år sen.
på förmiddan tog jag med mej mamma på loppis, såg en annons på citytorget igår att det skulle va garageloppis i rosensjö så jag va såklart tvungen att åka dit =)
va väl inte spec mycke att ha men jag hitta iaf två leksaker och två filmer till hannes.

på eftermiddan skulle pelle sätta upp den andra dörren på övervåningen så jag tog mej hannes och basse hem till mamma. låter ju så när han sågar så det är bäst att hålla sej borta för att slippa det där hemska ljudet.
när vi åkte hem vid fyra va hannes på riktigt dåligt humör, han va så trött att han knappt orkade hålla upp ögonen. han fick mat när vi kom hem och sen lekte vi en stund innan han somna som en stock halv sex. han va så trött att han lyckades somna under tiden han drack välling, lilla plutten!

nu har jag precis plockat lite bland bebiskläderna som jag tvätta igår så nu har jag valt ut vilka kläder som ska med till BB =) känns konstigt att det börjar närma sej..
har beställt en overall som jag hoppas ska komma imorrn så jag kan packa ner den oxå, sen är det bara mina grejer som ska packas. BB-väskan jag hade packat när jag vänta hannes va gigantisk, läste massa listor på nätet för att veta vad jag skulle ha med mej och jag använde inte ens hälften på BB.. så denna gång kommer väskan va betydligt mindre =)

nu ska jag ta ut basse på en liten promenad innan det är dags för ensam mamma söker.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0