söndag

idag har vi ätit lunch hos pelles mamma.. fick fiskgratäng, mos, räksås och grönsaker. rikigt gott va det och jösses va mätt jag blev! va ju tvungen att ta lite till bara för att det va så gott =)
till efterrätt blev det glass som inte direkt gjorde att jag blev mindre mätt men dum som man är äter man ju ändå.
imorrn ska vi till öppna förskolan på förmiddan så hannes får leka lite. tänkte även passa på att gå till BVC eftersom dom har dropp in imorrn, ska väga hannes och hämta ut nya droppar.

kom nyss på att det är exakt fyra månader kvar till julafton idag, helt sjukt! vet ju inte alls hur det kommer bli i år eftersom vi inte vet när lilla bebisen har tänkt kika ut =)
kommer ju inte bli att vi åker runt till alla iaf. kanske åker till nån på julafton och ev nån annan dag.. annars får nog folket ta sej hit och hälsa på. att flänga runt hela julhelgen med hannes och en liten bebis känns inte spec lockande =)

såg i almanackan att Inga har namndag imorrn så Grattis på namnsdagen Inga om du läser det här =)


Kommentarer
Postat av: Mikkis

Magda de e 2 månader kvar till julafton ;P

2010-10-24 @ 20:24:50
URL: http://mikkismusse.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så mycket för grattishälsningen Lilla gubben o jag har legat sjuka hela helgen men är nu på

bättringsvägen igen Penicilin gör nog susen tror jag

2010-10-25 @ 15:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0