onsdag

efter lunch åkte vi till degerfors för att hälsa på caroline och nellie.
nellie blev jätteglad när vi kom.. hon skratta och försökte krama hannes som absolut inte ville ha nån kram av en galen tjej. han försökte smita undan men nelliebus satt fast på honom som ett frimärke :P
vid två va det som vanligt dags för mellanmål, frukt till barnen och kladdkaka till mej och caroline ;) va längesen jag åt kladdkaka så det va riktigt mumsigt!

på tal om nåt helt annat så är jag så jäkla trött på försäkringskassan! skickade in moderskapsintyg för en månad sen och fick idag brev om att jag måste lämna in uppgifter om min inkomst. för det första ska jag ha samma föräldrapenning med nästa barn som jag har nu så va tusan ska dom ha in samma uppgifter igen för?
för det andra så är det tredje gången jag får papper som gäller när man är anställd, dom har tydligen svårt att fatta att jag senast jag hade en inkomst va jag egen företagare. jag blir tokig! måste ju va nåt fel i huvudet på nötterna som jobbar där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0