måndag

idag har jag och hannes varit på barnmottagningen, fick en tid för provtagning eftersom lilla plutten aldrig blir frisk. sköterskan tog ett prov i hans lilla näsa.. det såg inte alls trevligt ut. va en stor motordriven nässug med en lång slang som hon körde upp i näsan på honom. behöver jag säga att han blev arg? stackars liten!
nu ska vi bara vänta på provsvaren som skulle ta ett par dagar. trodde vi skulle få svar på en gång =/
fick även recept på nåt som ska vidga luftrören lite så att han får lättare att andas på nätterna, hoppas det funkar.

annars har han varit lite piggare idag.. han har lekt mer och ätit bättre, blev överlycklig när han åt en hel banan till mellanmål =)
välling vägrar han fortfarande dricka, försökte med fruktsoppa oxå men det ville han inte heller ha innan han somna. får prova i natt igen om han vaknar och är hungrig.







Kommentarer
Postat av: caroline

ja det är så skönt att ha båtsman som städar upp så slipper jag krypa på golvet och torka upp! :)

2010-10-04 @ 20:56:06
URL: http://caitlinfamily.blogg.se/
Postat av: Mikkis

URSCH ve o fy den grejen upp i näsan lät allt annat än trevlig!!! Uuuuuuuh ja lider me Hannes, vart min näsa o känna väldiga obehag :S

2010-10-05 @ 17:19:00
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0