lördag

har nyss varit uppe och nattat lilla plutten igen.. tredje gången han vaknar och är ledsen =/ blir han inte frisk snart vet jag inte vart jag tar vägen. tycker så synd om honom!
han är jätteförkyld och tjock i halsen så idag har han nästan inte ätit nånting. vet ju själv hur osugen man är på mat när man är sjuk men det är så jobbigt att han inte äter.
han har ingen feber men är han inte bättre imorrn får vi nog ringa vårdcentralen iaf, han kan ju inte va ledsen och sjuk hur länge som helst.

har varit ute på lite äventyr med mamma och syrran idag. va först till loppisen vid strå men där hitta vi ingenting.. va sjukt mycke folk! sen åkte vi till österledskyrkan där det va barnloppis, där köpte jag en overall, ett par jeans och en brandbil till hannes.. 90kr för allt =) fanns säkert mer jag skulle kunna köpa men det va så trångt och mycke folk så det va omöjligt att kolla på allt. fick nästan lite panik där inne.
mamma gick ut efter några minuter.. hon gillar inte ställen där det är massa folk som trängs, hon gillar inte loppisar med andra ord :P
innan vi åkte hem gick vi en sväng på marknaden, köpte ett par vantar till hannes och två par till mej. annars va det inte mycke att ha.. samma skräp som vanligt =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0