lördag

idag har jag varit på loppisrunda helt ensam. hannes är inte frisk än så pelle fick stanna hemma och ta hand om honom, tror han tyckte det va ganska skönt. han är ju inte spec intresserad av att gå på loppis =)
caroline skicka sms och fråga om jag ville med henne på loppis men tyvärr är min mobil helt knäpp så jag fick meddelandet nästan två timmar efter att hon hade skickat, typiskt!

resten av dagen har vi bara varit hemma, pelle har satt upp en dörr på övervåningen och jag och hannes har städat lite. har även tvättat alla bebiskläder i storlek 56 så nu luktar dom tvättmedel igen =)
kläderna va såklart tvättade innan jag packa ner dom i lådor men det luktar ju lite konstigt när kläder har legat nerpackade ett tag.
gud va små kläderna är! kändes konstigt att hänga upp alla små byxor och bodysar :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0