lördag

idag blev det en tur till örebro för att besöka ikea, köpte en tv bänk till tv-hörnan och lite andra smågrejer som kan va bra att ha =)
passade även på att äta lunch där.. hannes fick köttbullar och mos, jag åt lax och pelle tog nån köttbit.
va ju tvungen att gå in på babyproffsen oxå, pelle jublande av glädje ;) köpte en tallrik med sugpropp till hannes som tyvärr visade sej vara totalt värdelös. trött jag blir på allt skräp man köper!
blev en liten sväng inne på mariebrg också, pelle köpte ett tv-spel, en t-shirt och ett par jeans. jag köpte faktiskt ingenting, måste spara de få slantar jag har kvar :P

hemresan va inte spec rolig, hannes hade inte sovit middag så han va jättearg nästan hela tiden. stackars liten! tyvärr kan man ju inte göra så mycke, kunde ju inte lyfta upp honom så det va bara att försöka underhålla honom med leksaker, saft och kex. det gick sådär.
innan vi åkte hem stannade vi till hos mamma för att hämta basse och fika lite. hannes fick ny energi så han höll som vanligt på att riva deras lägenhet.. men så går det när man har en tv-bänk där alla dvd-filmer står uppradade på hyllor utan luckor och andra saker som står i perfekt höjd för lilla bullen :P

nu har vi precis ätit kvällsmat, blev tacopaj från igår. blev en massa kvar eftersom vi måste göra en varsin så det finns fortfarande en hel del kvar. hannes fick en bit av min paj till kvällsmat och han mosa faktiskt i sej hela biten så han ska allt få en bit till lunch imorrn oxå =)
vi ska äta lunch hos farmor och farfar kl ett, ska bli riktigt gott! hannes brukar ju äta vid elva så han får äta hemma innan vi åker men han får nog smaka lite på farmors mat oxå.

SMÅDAL Tv-bänk vit Bredd: 117 cm Djup: 40 cm Höjd: 37.5 cm Max. belastning: 50 kg
den här tv-bänken blev det, nu behöver vi bara en lampa och en matta.





Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag har en lampa och en matta i källaren som ni kan få om ni vill? :)

2010-10-09 @ 20:55:36
Postat av: Mormor

Jag plockar så gärna . Hittar alltid nån film man inte visste vi hade ;) .....

2010-10-09 @ 22:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0