handla i affär

att jag aldrig lär mej, det är helt otroligt.
vet inte hur många gånger jag har lovat mej själv att jag ska sluta beställa grejer på internet, det blir ju ändå bara en massa krångel.
gardinerna jag beställde för ett antal veckor sen passade inte till mina fönster (eftersom jag klantat mej och fyllt i fel), mejlade företaget för att få en retursedel vilket jag skulle få inom några dagar.. detta va måndag förra veckan, jag har fortfarande inte fått någon retursedel.
skickade ett till mejl i tisdags och fick svar idag, det har tydligen skett ett litet misstag så retursedeln är inte skickad. skräll! nu ska jag själv så för returfrakten för att paketet ska hinna komma tillbaks till företaget innan fakturan ska betalas, jag ska sedan skicka ett mejl och tala om vad frakten kosta för den summan ska dras av på min nästa faktura.
tror jag på det här? nej. kan slå vad om att jag kommer få en påminnelse på den första fakturan och jag är ganska övertygad om att frakten inte kommer va avdragen på nästa när jag får den.
jag blir galen på sånt här!
som tur är har jag ju kvar alla mejl så jag tänker tusan inte ge mej! jag har kontaktat dom i tid och jag ska ha tillbaks pengarna för returfrakten. så är det bara!

i fortsättningen ska jag handla i affär. (det där tror jag inte ens på själv men det känns bra att skriva)


Kommentarer
Postat av: caroline

får hoppas att det löser sig för dig! ja handla i affär nästa gång ;)

2010-10-07 @ 08:35:03
URL: http://caitlinfamily.blogg.se/
Postat av: Mikkis

får kontakta konsument ombudsmannen i Karlskoga annars

2010-10-07 @ 12:12:08
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0