fredag

hade ju hoppats att hannes skulle va bättre idag men så blev det tyvärr inte, 39.6 i feber så vi får hålla oss inne ett tag till. det är så tråkigt när man måste va hemma, vissa dagar kan det va ganska skönt att bara vara hemma och ta det lugnt men inte när man är tvingad. då kommer jag på massa saker vi skulle kunna göra.
får inte så mycke gjort heller eftersom hannes vill att jag ska bära på honom nästan hela tiden, vilket börjar bli ganska jobbigt med min stora mage :P
har iaf hunnit med att städa lite i köket, plocka i diskmaskinen, hängt en tvätt och lagat lunch.

pelle har inte så mycke att göra på jobbet just nu så han sluta vid lunch idag oxå, nu sitter han där uppe och spelar tv-spel =) hannes sover middag så jag passa på att lägga mej i soffan och blogga lite =)
borde egentligen gå en promenad med basse men det får bli lite senare, känner att jag måste vila lite. är väldigt trött i ryggen idag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0