fredag

jaha, då va det dags igen! tyckte att hannes va lite gnällig igår och lite senare på eftermiddan förstod jag varför, han började hosta och näsan började rinna. förkyld, igen!
det är inte alls roligt det här, förstår inte att det inte bara kan ge sej!
idag har vi varit inne och tagit det lugnt och det blir nog samma sak imorrn. pelle är uppe och lägger hannes nu och det verkar inte gå spec bra.. han har varit där uppe 30min nu. svårt för lilla plutten att somna när näsan bara rinner =/

hoppas verkligen att han slipper feber den här gången men tyvärr så tror jag inte det.
han har blivit sämre under dagen så jag kan tänka mej att kvällen/natten inte blir spec rolig.


Kommentarer
Postat av: caroline

inget bloggande sen i fredags? ;) =(

2010-10-19 @ 12:33:07
Postat av: Magdalena

har inte haft nån lust.. men nu har jag uppdaterat lite igen =)

2010-10-19 @ 13:33:58
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0