ensam

jaha, då sitter man här själv och väntar på att idol ska börja igen. pelle somna i soffan vid nio och en halvtimme senare gick han upp och la sej i sängen =)
har nyss varit ute på en liten promenad med basse.. kan inte direkt påstå att det va varmt och skönt.
rota fram mina vinterjackor förut och precis som jag trodde va det ingen som passa.. två fick jag igen men det blev så tight att jag knappt kunde andas.
brukar ha pelles jacka när jag är ute och går på dagarna men det blir lite svårt på helgerna för då vill ju pelle ha den själv =)
med tanke på att det bara är sju veckor kvar till BF tänker jag inte köpa nån ny. får försöka rota fram nån gammal hos pappa eller nån =)

satt och kolla på gammla bilder i mobilen förut, har hannes varit så liten?
börjar faktiskt bli lite nervös nu, kan inte riktigt fatta att det bara är ca sju veckor kvar tills hannes ska bli storebror. tiden har gått så sjukt fort att jag inte har hunnit med.. hoppas verkligen att den lilla plutten stannar kvar där inne ett tag till, vill inte ha ut honom riktigt än. ibland tror jag nästan att han är påväg, det gör riktigt ont vissa dagar men det brukar gå över om jag ligger stilla en stund.
ska till BM på onsdag så då får vi se hur mycke magen har växt den här gången, börjar känna mej emorm :P

nu är det dags för idol! snälla, ut med den där hemska människan Linnéa. finns det nån jobbigare människa? hon är ju så totalt värdelös, tål inte att se henne och hennes fula "danser". usch!

Kommentarer
Postat av: Mikkis

Ja inte lätt me vinterjacka nu kan ja förstå. Brosans tjej få ej plats i sin jacka heller men hon har ju lite gravidvikt kvar men de har ju bara gått lite över 2 veckor sen födseln.

2010-10-23 @ 11:49:35
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0