torsdag

är så trött så jag knappt vet vart jag ska ta vägen.. skulle va glad om hannes kunde sova liiite längre än till halv sex =)
nu ligger han och sover en stund men jag ska snart väcka honom så vi kan åka till öppna förskolan och leka lite. är ju inte så långt kvar tills bebisen kommer så det är bäst att passa på..
på tal om det så va jag hos BM igår, hade lite högt blodtryck så jag ska dit den 6:e igen.. annars såg allt bra ut.

när vi har varit på öppna förskolan ska vi åka hem och hämta basse, är dags för ett besök hos frisören =)
hade ingen tänkt klippa henne eftersom det är ganska kallt ute men jag insåg att det inte kommer gå att vänta tills efter vintern, hennes päls växer så sjukt fort att hon växer igen tillslut.
är inte så roligt att gå ut med henne heller eftersom snön fastnar i pälsen så hon kan inte gå tillslut. så det får bli stickad tröja för basse ett tag framöver :P



Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken barnmorska går du hos??

2010-11-25 @ 15:41:17
Postat av: Mikkis

så söt

2010-12-02 @ 01:02:33
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0