torsdag

hannes va duktig i natt oxå, somna lite efter sju och vakna kl sex =) verkar som han trivs med att sova ensam, kanske är som pelle säger att det är mina snarkningar som har väckt honom =/
tydligen så vaknar pelle av att jag snarkar fast han har öronproppar på sej, behöver jag säga att han inte är spec glad vissa nätter? :P

idag va vi helt själva på öppna förskolan.. blev lite nervös först att det va jag som va snurrig och va där fel dag eftersom inte ens eva va där men enligt tidningen som låg på bordet så är det torsdag =)
kom på sen att det va fotografering på biblioteket och att eva skulle va där.
vi stanna iaf kvar och lekte lite mer än en timme och hannes verka tycka det va skönt att ha alla leksaker för sej själv :P
precis när vi skulle gå kom det en tjej med en liten kille men hon vände i dörren när hon fick höra att det va tomt där inne =)

Kommentarer
Postat av: Mikkis

Välommen till snark klubben ;P Henric o ja bråkade ofta om mina snarkningar oxå.

2010-11-19 @ 19:15:39
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0