tisdag

idag har vi varit i degerfors och hälsat på caroline och nellie. det va trevligt, som vanligt =)
innan vi åkte hem gick vi in på Pekås och handla lite och som vanligt kunde jag inte låta blir att köpa lite färdkost i form av lösgodis. när vi kom in i bilen och jag tog fram påsen spotta hannes ut nappen, peka på påsen och sa "didis" =)
med andra ord så vet han mycke väl va godis är.. han ser direkt om det står en påse nånstans.

imorrn är det dags att besöka BM igen, undra om det blir sista gången? jag hoppas det =)



didis! nam nam ;)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Gottegris ;) fast ja ska väl inte säga nått!

2010-11-23 @ 20:24:21
Postat av: Magdalena

nä, det tycker jag absolut inte ;)

2010-11-23 @ 21:03:12
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0