tisdag

har varit hos BM idag igen, känns som jag va där nyss. veckorna går sjukt fort!
allt såg iaf bra ut, bebisen ligger som den ska och SF-måttet va 35.
fick ställa mej på vågen oxå, behöver jag säga att det va mindre roligt? hade gått upp mer än jag trodde men det är ju inte så mycke att göra åt saken. mitt mål va att inte gå upp mer än jag gjorde när jag vänta hannes, två kg till så väger jag lika mycke som jag gjorde när vi kom in till förlossningen.
får käka morötter resten av tiden ;)
BM frågade lite om tankar inför förlossningen och jag kan bara säga att jag är betydligt mer rädd den här gången! vet ju vad som väntar.. hoppas bara att det går fort och att vi kan åka hem så fort som möjligt. pelle verkar inte gilla tanken på att åka hem efter sex timmar, han tycker att jag borde stanna minst en natt. men vi får se, känns allt bra tänker jag inte ligga kvar där.

hade tänkt att vi skulle gå promenad nu på eftermiddan men vi får nog hoppa över det pga det här jäkla vädret!


hannes städar med sin nya dammsugare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0