söndag

om inte pelle är väldigt lättpåverkad så blev nog "nån öl" ganska många öl och en skvätt whiskey :P
gick och la med lite innan elva och vaknade precis efter att jag hade somnat av att basse börja skälla. jag flög upp ur sängen på två sekunder och stod där som ett fån innan jag fatta att det va pelle som va påväg in genom dörren. det är verkligen hemskt att bli väckt sådär!
gick ner i hallen och där vinglade pelle omkring med fyllehicka, precis som väntat =)
tydligen så hade han gått hem från en kompis som bor vid ekmansdalen, hur han lyckades med det är en gåta!
sa till honom innan han åkte att han skulle ta en taxi hem men det tyckte han tydligen va onödigt. envisa gubbe! kan ju hända vad som helst när han vinglar omkring sådär..

idag har jag lagat köttfärsbiffar till hannes och pelle och varit ute på två promenader, en med basse och en med hela familjen =) annars har vi bara tagit det lugnt och lekt en massa.




Kommentarer
Postat av: Mikkis

ja karlar e som de e hahaha

2010-11-08 @ 18:20:16
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0