söndag

usch vilka förvärkar jag har haft under helgen, spec på kvällarna. just nu spänner det i hela magen och det trycker som tusan. hoppas verkligen inte att han tänker komma ut snart! vill gärna att han stannar iaf två veckor till =)
får lite panik när jag tänker på att han faktiskt kan komma ut när som helst, tiden har gått så fort att jag inte riktigt har fattat att det bara är några veckor kvar.

idag har vi varit i degerfors och hälsat på pappa och caroline.
hannes va så trött att han somna i mitt knä efter fikat så vi fick lägga honom på sängen och vänta tills han vakna.
skulle ha åkt till pelles pappa oxå men eftersom hannes inte hade ätit lunch än skjutsa pelle hem oss och åkte dit själv en stund.
när han kom hem flytta vi in sängen till vårat sovrum så inatt ska hannes sova ensam i sitt rum för första gången. det känns faktiskt lite konstigt.. vill ju ha lilla bullen i vårat sovrum =)
men det ska nog gå bra! får hoppas att han sover lite bättre än han har gjort det senaste tiden. jag snarkar ju tydligen som en gris så det kan ju va så att han vaknat pga det :P

imorrn blir det nog en tur till öppna förskolan och sen ska vi handla lite.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0