onsdag

idag har jag och hannes varit duktiga.. vi har handlat, städat, lagat mat och gått en promenad. börjar bli jobbigt att gå nu, blir inga långpromenader som vi gick varje dag förut =) numera är det ca 30min i lugnt tempo som gäller :P 
ska bli skönt sen när den värsta vintern är över, då blir det långa promenader med syskonvagnen varje dag. ska bli av med alla mammakilon :P
kan ju inte se ut som en köttbulle resten av livet bara för att jag har fått två barn.

imorrn ska vi städa sovrummet, ser ut som en bomb här slagit ner där inne! annars vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på.. öppna förskolan är tyvärr stängd så vi får leka här hemma ist =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0