måndag

igår fick jag se att hannes hade små röda prickar på magen och ryggen så när vi va på öppna förskolan idag passa jag på att gå till BVC så Liselott fick titta på dom. hon sa att han har haft tredagarsfeber, precis som jag misstänkte. det går tydligen över av sej själv och prickarna brukar försvinna efter några dagar.
blev ett kort besök på öppna förskolan för hannes va så trött och gnällig, vilket inte alls är likt honom. när vi kom hem kvart över tio gav jag honom en flaska välling och la honom i sängen, han slockna på några sekunder och sov 1,5 timme.
han har varit på dåligt humör hela dagen oxå, vill bara att jag ska bära på honom hela tiden. efter kvällsmaten va han jättetrött så redan halv sex fick han gå och lägga sej, han somna på en gång utan att dricka välling.
är väl kanske inte så konstigt med tanke på att vi åt mat kl fem, han va väl inte spec hungrig. får ge honom lite välling om han vaknar i natt ist =)

är så jäkla sugen på prinsesstårta! är inget som jag brukar bli sugen på spec ofta =) kanske är lite överdrivet att åka och köpa en tårta så jag har nyss bakat chokladbollar ist, det får duga.
nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli halv åtta, då ska vi kolla på postkodmiljonären och mosa chokladbollar ;)


nam nam som hannes skulle ha sagt ;)


Kommentarer
Postat av: Robban

Vi delar på en tårta...Nam nam :)

2010-11-01 @ 19:40:37
Postat av: Magdalena

Robban: dela? du äter nog en själv ;)

2010-11-02 @ 19:29:56
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hahaha..säkert!!!

2010-11-03 @ 15:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0