måndag

ni som brukar läsa min blogg vet nog att måndagar betyder öppna förskolan för mej och hannes =)
va riktigt mycke folk idag oxå, nästan för mycke faktiskt. vissa kan tydligen inte hålla koll på sina barn heller, sånt stör mej.
på vägen hem gick vi förbi Lidl och handla lite och hannes somna som vanligt i vagnen. han som inte har gjort det på flera månader somnar efter bara några minuter numera, han tycker väl antagligen att det är mysigt att ligga där i värmen och kolla på snöflingor =)

nu längtar jag till lördag för då ska vi åka in till örebro för att hämta vagnen och shoppa lite på ikea. så innan helgen får bebisen inte komma ut =)
tycker han ska komma i mitten eller slutet av nästa vecka, då blir det ju iaf i början av december så han slipper fylla år allt för nära julafton =)
jag börjar bli så sjukt nervös inför förlossningen så jag vet snart inte vad jag ska ta vägen.. jag brukar inte va rädd för smärta men just nu är jag livrädd. hoppas verkligen att det går lite smidigare den här gången!
sen känns det ju inte bra att lämna hannes heller.. ja, jag vet att han överlever och att han klarar sej utan mej men det känns ändå inte bra. synd att man inte kan spola fram tiden några veckor så allt det här är över..

nu ska jag plocka ur diskmaskinen och sen är det sovdags. gonatt.


snart snart :P


Kommentarer
Postat av: Mamma

Man FÅR vara nervös :)

Svisch...så står du där å allt är över. Kramar!

2010-11-22 @ 22:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0