måndag

måndag igen och som vanligt har vi varit på öppna förskolan och lekt. av någon anledning va hannes mer vild än tam idag.. va en tjej som satt och lekte med en tågbana och han gick hela tiden dit och förstörde det hon hade byggt. trodde jag skulle bli galen tillslut =)
jag är ju inte spec smidig heller så det blir ganska jobbigt att resa sej från golvet och springa och hämta honom hela tiden.. va helt slut efter en stund =)

som jag skrev igår så sov hannes i eget rum i natt.. det gick sådär. han vakna vid ett och ville absolut inte sova igen så det sluta med att han fick sova vidare i våran säng :P
jag vakna flera gånger fram tills hannes låg i våran säng, efter det sov jag som en stock ;)
ska bli spännande att se hur det blir sen när vi har en till liten bebis.. har ju köpt en säng som ska stå i hannes rum så det kommer säkert sluta med att jag och bebisen sover i våran säng och hannes och pelle i hannes rum =)

nu ska jag vila lite innan hannes vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0