lördag

jaha, då sitter man här helt ensam.. pelle är ute och tar "nån öl" :P
det är tredje gången på ett år som han är ute med sina kompisar, tycker faktiskt att det börjar gå till överdrift ;)

i förmiddags va jag och syrran på loppis i karlberg, köpte som vanligt bara leksaker till hannes =)
vid halv tre skjutsa vi pelle till danne och sen åkte vi hem till mamma och hälsa på. gick en promenad till kyrkogården och tände ljus när det blivit mörkt, riktigt fint va det!
när vi kom tillbaks till mamma fick hannes mat och sen lekte vi lite innan det va dags för oss att äta.. blev kyckling och potatisgratäng, mums.
åkte inte hem förns lite efter sju så hannes va uppe ända till kvart i åtta, längesen han va uppe så sent =) ska försöka hålla honom vaken lite längre på kvällarna nu.. han är oftast trött redan vid sex men jag tror det är lite för tidigt för honom att sova då, är nog därför han vaknar mitt i natten och är pigg som en mört :P

fick förresten en trevlig överraskning förut.. pelle logga in på svenska spel för att förlänga vårat lotto och fick se att vi vann 2700kr förra helgen. det tackar vi för! :P

nu ska jag fortsätta kolla på så mycke bättre och mosa i mej dillchips ;)



Kommentarer
Postat av: Mikkis

Magda för fan du får hålla hårdare i Pelles koppel ;)

2010-11-07 @ 16:38:51
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0