lördag

idag har vi varit i örebro och shoppat hela dagen. åkte först och hämtade en babysitter som vi köpt via blocket, tyckte det va onödigt med en ny så det fick bli en begagnad.
åkte sen till ikea där vi handlade en hel del.. en byrå, spjälskydd, skötbädd, lampa, kudde, täcke, ljus, ljusdioder och lite annat som jag inte kommer på just nu =)
innan vi va klara köpte vi köttbullar och pommes frites till hannes i restaurangen vilket han verkade uppskatta =)

sen va det äntligen dags att åka till babyproffsen för att hämta syskonvagnen, som jag har längtat :P
tyvärr hade dom glömt att vi skulle hämta vagnen idag så vi fick vänta 45min eftersom den inte va monterad. inte spec kul men så kan det gå..
passa på att gå in på rusta under tiden och fick med oss en plastgran hem. egentligen gillar jag inte plastgranar men vi skulle nog ha barr i hela huset om vi skulle ha en vanlig.. hannes kommer nog tycka att den där granen är ganska spännande :P
när vi kom tillbaks till babyproffsen va vagnen inte riktigt färdig så vi gick runt och tittade lite.. finns hur mycke som helst jag skulle vilja köpa! köpte iaf en liten väska till hannes som han ska få i sin julstrumpa imorrn :P
när vi betalat vagnen fick vi hjälp med att montera basen till babyskyddet, använde inte den till hannes eftersom vi inte tyckte att den satt som den skulle. tydligen så har vi några spec fästen i bilen så man behövde inte ens använda bältet, bra att vi fick reda på det när vi köpte den.. men men, nu sitter den iaf på plats i baksätet =)

när vi kom hem fick vi besök av pelles mamma och anders. dom kom hit med lussebullar och bröd så nu har vi bröd ett tag eftersom jag bakade igår. perfekt =)




mammas älskling ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0