lördag

har nyss kommit hem från en liten shoppingrunda. av nån anledning fick jag för mej att vi skulle åka till hammarö juridiska (tror jag det heter) för att kolla om det fanns nåt roligt, det fanns det absolut inte. hej skräp!
åkte sen en liten sväng i bråten för att kolla på hus, pelle vill ju gärna bo i bråten så vi får väl se om vi hamnar där nångång. jag har varit väldigt skeptisk förut men hittar vi ett fint hus så är det väl inte omöjligt =)

va iaf sänglampor vi va ute efter och det hittade vi tillslut på jysk, köpte även en tomteluva till hannes för 5kr =) kolla på en byrå som jag har tjatat om länge att jag vill ha till hallen, har sett den i deras reklamblad flera gånger. det va inte alls lika fin i verkligheten som på bild så nu behöver jag inte tänka på den längre.

imorse hade hannes fullt upp, han fick för sej att han skulle låna pelles skor. han fick i foten ett par gånger men det tog lixom stopp när han försökte gå iväg =)
vi förstod ju naturligtvis att han försökte säga att han ville ha ett par nya skor så det har vi oxå köpt idag :P









Kommentarer
Postat av: Mormor

Snygga kängor.

Nu kan vi leka i snön.....

2010-11-13 @ 14:55:53
Postat av: Mikkis

Tänk den dagen han fyller ut ett par sånna skor du Magda ;)

2010-11-15 @ 23:06:59
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0