fredag

idag har jag och hannes varit på kronhallen och storhandlat. brukar ju försöka få med mej mamma eftersom hannes inte alltid uppskattar att sitta i vagnen och det börjar bli ganska tungt att bära alla påsar, men idag fick jag klara mej själv eftersom tanten jobbar =)
självklart lyckades hannes se att jag la ner ett paket mariekex i vagnen.. han började skrika nam nam och blev sedan jättearg eftersom han inte fick smaka så det va bara att öppna paketet.. fyra kex mosade han i sej innan vi kom till kassan =) jaja, han satt ju still iaf.

just nu sitter jag och väntar på att degen ska jäsa färdigt, håller på att baka bröd. tror faktiskt inte att jag har gjort det förut.. inte själv iaf. nångång måste ju va det första :P
hannes ligger och sover men han vaknar nog vilken minut som helst så jag får väl lite hjälp att knåda degen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0