fredag

idag har vi varit på stan med mamma och robban. köpte tre bodysar på lindex, två till hannes och en till bebisen =) till mej blev det ett par mammabyxor från H&M, känns ganska onödigt att köpa det nu men mina favoritbyxor höll på att rasa samman så jag va verkligen tvungen att ha ett par nya. kan ju inte gå runt naken den tiden som är kvar =)



när vi kom hem vid lunch va pelle redan hemma, blev en kort arbetsdag idag.
när hannes sov middag passa jag på att måla stolen en andra gång, ska måla en gång till ikväll sen hoppas jag att det räcker. pappa va här förut och han blev imponerad av att stolen blev så fin när den blev vit, blir ju väldigt stor skillnad mot när den bara va träfärgad.
ska måla en till som ska stå i hannes rum =)

nu är det snart dags för mat och sen blir det ostbågar. mums! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0